torsdag den 19. april 2012

En stille time

Der er lige lidt under en time til Benjamin skal hentes, så jeg har huset for mig selv lidt endnu. Så der er tid til en kop kaffe og et stykke chokolade og lidt blog-hygge.


Link
Vaskemaskinen lamer lidt i baggrunden, men ellers er her stille. Hvilket der også bliver i weekenden. Benjamin skal nemlig for første gang på tur med spejderne. Det er også første gang at han skal sove hos andre en familie eller nære venner og så er det oven i købet to nætter. Jeg ville ønske jeg kunne sige at det kun er mig der er lidt nervøs, men han er også selv ret betænkelig ved det. Vi krydser fingre for at det går godt, især for han egen selvtillids skyld.

2 kommentarer:

Stine S sagde ...

Ej,sådan en kop kaffe vil jeg også have... Hyggelig blog du har, fandt dig ved et tilfælde på en lille omvej i blogland.
Vh Stine

Janni sagde ...

Hej Stine

Velkommen til.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...