torsdag den 8. marts 2012

Et lille hurtigt projekt





Forleden dag, fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en sættekasse til Benjamin. Man ser jo dagligt flotte sættekasser her i blogland, med vintagestof og finurligt papir. Men jeg vidste at jeg gerne ville lave noget der også passede til Benjamins værelse og når man er 6 år, så er man altså bare blevet for stor til alt for meget tutte-nut og retro elefanter.






Så det her var mit udgangspunkt, en i forvejen hvid sættekasse, med dejligt store rum, købt i netto for...100 år siden tror jeg. Og ikke mindst scrap papir fra October Afternoon, nemlig deres serie Rocket age.





Fremgangsmåden er der jo ikke det store hokus pokus i. Jeg målte blot de forskellige rum, trak 2mm fra og skar felter ud af papiret, derefter monterede jeg det hele med dobbeltklæbende tape og tilføjede et par klistremærker. Færdigt arbejde, alt i alt tog det måske 40 min. Nu skal vi bare have B til at hænge den op.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...