fredag den 6. januar 2012

Vintage stof til slag



Har ryddet lidt op i gemmerne og har fundet en lille smule af mit vintage stof jeg gerne vil sælge ud af. Og jeg siger en lille smule, da min lille samling slet ikke kan måle sig med hvad der er ude i blogland af helt fantastiske stofsamlinger. Jeg syer heller ikke så meget, så jeg har slet ikke brug for så store stykker. Faktisk er der flere hele hele dyne og pudebetræk i blandt. Jeg kunne også sagtens være interesseret i at bytte til stof i mintgrønne, støvblå og karrygule farver.

Lige så snart jeg har fået ordnet billederne og taget mål, vil stoffet komme til salg her på bloggen. 
Til meget rimelige priser.
Læg gerne en kommentar, hvis du allerede ser noget på dette billede du kunne være interesseret i.

3 kommentarer:

Marie sagde ...

hej janni, jeg tror næsten jeg kan være interesseret i det hele! send gerne mail :)

Janni sagde ...

Har sendt dig en mail.

Lone sagde ...

Hej :)

Er stofferne til salg nu eller?

Er ret interesseret, men har først mulighed i Februar :)

Fin blog du har.....

Moppehilsner Lone :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...