tirsdag den 3. januar 2012

Hvordan siger man farvel?

Et nyt år kan være anledning til nye begyndelser, nye mål og nye udfordringer. For vores vedkomne har 2012 lagt ud med et farvel (eller på gensyn) til nogen af vores aller bedste venner. De har nemlig valgt (i de næste 3-4 år, foreløbig) at bosætte sig USA. Vi har vidst det forholdvis længe, men det var da ikke uden en klump i halsen og en tåre på kinden at jeg kørte hjem efter at have sagt farvel og på gensyn. Samtidig med en oprigtig glæde på deres vegne, da det er en drøm der forhåbentlig går i opfyldelse for dem. Benjamin har været nede over tanken om at hans favorit onkel skal bo så langt væk og der har både været raseri og tåre, men jeg tror at han med tiden vil affinde sig med det. Vi håber dog på at vi alle en dag kan besøge dem. B har faktisk været så heldig at han skal på konference allerede i denne måned i nærheden af hvor de bor og kan derfor blive deres aller første besøgende fra DK. Jeg er meget spændt på hvordan hans tur bliver, da det er hans første til USA. Jeg er jo på ingen måde misundelig!! (har stillet krav om at han skal have mindst en tom kuffert med, så den kan fyldes op med ting til mig)
Vi vil  savne dem helt vildt!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...