mandag den 30. januar 2012

Og de nominerede er....


Så har jeg fundet de nominerede og jeg har faktisk snydt lidt, jeg har nemlig fundet 6, hvilket jeg blev enig med mig selv om var ok! Som hermed følger (i tilfældig rækkefølge)

Nr 1. er Anne Sofies blog, hun er 23 og bor i udkanten af Frederiksberg. Hun er en blogger efter mit hjerte, da hun har en svaghed for både loppefund og papir-krea.


Nr. 2 Bag SimseLimse finder man Vibeke på 36, hun bor på landet ved Haslev, har mand og tre drenge. Også hun er dejlig kreativ, hun syr bla. rigtig sødt børnetøj.

Nr. 3 Her blogger Kagerbager Rikke på 33, Rikkes blog er ret ny, men også her faldt jeg straks over loppefund og hygge med rollingerne og ikke mindst lækre kager. Alene navnet på hendes blog fortjener en pris.

Nr. 4 Her finder vi en overvejende scrapbooking blog, men også med masser af familiehygge. Jeg har faktisk ikke kunnet finde et navn på denne blogger, men mon ikke hun hedder Jeanne!

Nr. 5 Her finder vi Heidi fra Jylland, som er uddannet designer. Hun deler rundhåndet ud af alle sine kreative ideer. Man kan bla. finde en del hæklerier hos Heidi

Nr. 6  Godt nok skriver Marianne at hendes blog er award fri, hvilket den også skal have lov til at være, men hun får nu denne alligevel. Jeg tror nemlig at jeg hos Marianne kan finder masser af inspiration til min håndarbejdsundervisning (som jeg slet ikke er uddannet til).

5 kommentarer:

Anne Sofie sagde ...

Endnu en gang mange tak for de flotte ord omkring min blog og for awarden :)

Vh. Anne Sofie

Mig og Maya sagde ...

Ih, hvor smigrende. Er så glad for jeg kan inspirere nogen. Jeg kigger lige på det imorgen- er kommet lidt sent igang til aften. Knus.

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hej Janni, ja... Min blog er award fri.

Men tak fordi du tænkte på "mig"

Hyggehygge
Marianne

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Mange tak for nomineringen :) Det er dejligt at vide, at der er nogen som får noget ud af det jeg laver :) Er meget smigret...!
Jeg vil sætte mine nomineringer op engang i løbet af dagen :)

Anonym sagde ...

Hej Janni. Tusind tak for awarden. Den er jeg bestemt glad for. Jeg vælger dog at springe over. Men jeg er virkelig beæret over at du tænkte på min blog. Tak :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...