torsdag den 8. september 2011

Veninde aften

I morgen får jeg besøg af tre dejlige tøser og så står det på hygge , sludren (sladder) og scrapbooking og andre kreative sysler. Menu'en har jeg fundet hos Ulla, og hendes overskrift lover ikke så lidt - "Verdens bedste kyllingeburger" -  så dem glæder jeg mig til at lave og smage, har dog ikke kunne opdrive et granny smith æble nogen steder, så det bliver et ganske almindeligt æble, men mon ikke det går. (og er det ikke bare typisk når man så skal have gæster at opvaskemaskinen står af og at man til og med så heller ikke kan bruge vasken i køkkenet, så man er tvunget til at vaske op på badeværelset..., men nej det skal ikke ødelægge den gode stemning.)
Og intet indlæg uden et foto, så her får i en af de dejlige damer, Maja, klædt på til sommerfest i en skøn vintagekjole og som jeg vist nok har nævnt her på bloggen før fede sko fra Sweedish Hasbeens.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...