lørdag den 3. september 2011

Endnu et par vintage kjoler til samlingen

 Jeg har ind over sommeren efterhånden lavet en pæn samlig af vintage kjoler. Nogle er købt meget billigt i div genbrugsbutikker, andre er købt hos Kitch Bitch, som jeg varmt kan anbefale. Hendes samling af vintage tøj er enorm, og en smule uoverskuelig, men heldigvis er hun super dygtig til at hjælpe en med at finde fede stykker frem, der som regel passer perfekt. Hun er ikke billig, men der er som regel lidt rabat at hente hvis man køber flere stykker, ellers er enhedsprisen på det meste 350kr. Men man kan jo også være heldig at finde fede sager i de lokale genbrugsbutikker, hvilket jeg har gjort, hele to gange inde for de sidste 3 dage. Kjolen ovenover fik jeg forleden dag for 35kr, den er dejlig blød, men selvfølgelig 100% kunststof, jeg skal nok lige fæstne nogle af knapperne helt fast, så "pigerne" ikke falder helt ud (se venligst bort fra mit meget morgentrætte ansigt, egentligt var billedet kun for min egen skyld, synes det oftere er nemmere at danne sig et realistisk billede af, hvordan man ser ud på et billede, frem for at se sig i spejlet.)
Denne her købte jeg så i dag for blot 25kr, da butikken havde 50% på alt. Det er en lidt mere løs og luftig model. Der fulgte et smalt blåt bælte med, men som det måske kan gættes er jeg ret glad for det brun her. Dog er et lille problem opstået med alle de her kjoler, pladsmangel i skabet...
Skoene er mine højtelskede Swedish Hasbeens.

2 kommentarer:

Marie sagde ...

ihh hvor er du heldig! jeg ville elske at have vintage kjoler OG at kunne klæde dem så fint, som du gør :)

Janni sagde ...

Hej Marolle
Næste gang du alligevel skal ind i Liebe, så besøg kitch Bitch, som jo næsten ligger ved siden af, Hun kan sagtens finde en kjole til dig du vil føle dig tilpas i.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...