mandag den 15. august 2011

Loppefund og verdens måske smukkeste sko...

Var på et par lokale loppemarkeder i lørdags, og for en gang skyld var der noget at komme efter:
Denne Cathrine Holm gryde stod bare på jorden og ventede på at jeg købte den, og det så til en rigtig (og jeg mener virkelig rigtig) god pris

De her tre, var virkelig også et fund. For det første betalte jeg en 10'er pr stk, for det andet ser det umiddelbart ud til at alle tre fungere, jeg har aldrig fotograferet med et box kamera før, så det bliver spænden. For det tredje havde en Agfa'en til venstre en rulle brugt film siddende i sig, den kan anes ude til venstre. Glæder mig til at se om der er noget på den. De to box kameraer er begge fra omkring 1937, så i teorien kan det være en temmelig gammel film. (måske den kan afsløre nogle store mysterier). Så det var også Agfa'en der fik æren af at få sat en film i først, så nu må vi se.

Sidst men ikke mindst, så kom jeg til at købe at par Sweedish Hasbeens mere, hvordan kunne jeg lade være de var jo sat ned med 40%. Jeg har i øvrigt købt en kjole der passer perfekt til, men det må blive i et andet indlæg, da jeg ikke har fået den endnu. Men er de ikke bare fine?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...