fredag den 19. august 2011

Første skoledag og mere franskbrødshår

Benjamins første skoledag gik rigtig godt, selvom han ser lidt betuttet ud på dette billede tog han det hele med stor ro. Har dog i øvrigt fortalt at det altså er sjovere i SFO'en end i skolen og hans lærer er bedere til at forklare ham ting end jeg er. Fino med mig, stil endelig hende bare halvdelen af alle de spørgsmål jeg får...

Første skoledag betød også at jeg havde en grund til at lufte en af min nye vintage kjoler.
Apropos vintage - så skal vi til sommerfest i morgen sammen med en flok venner. Maja og jeg har derfor planlagt at køre den helt store vintage stil, med fede kjoler og højt hår. Så jeg lavede lige en prøvesætning på hende i dag, det blev da meget godt ikke?
Man må jo ankomme med stil. 
Håber vi får taget nogle fede billeder jeg kan dele.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...