mandag den 25. juli 2011

Så er sengetæppet færdigt

Efter to dages arbejde (sådan mere eller mindre) blev sengetæppet færdigt, med fyld og det hele. Jeg har ikke quiltet det endnu, ved heller ikke rigtig om jeg gør det, men jeg har syet en lille kant hele vejen rundt  for at holde lidt bedre på det hele og det ser ud til at virke fint. Det er dejlig blødt, da det stort set udelukkende er lavet af vintage stof, der er sneget sig en seks otte lapper ind af noget stof fra stof og stil, som jeg bare ikke kunne stå for. Hvis vejret bare havde artet sig ordentligt ville det havde været perfekt tæppe til en strandtur, eller bare lidt hygge i haven...men hvad det kan vel også bruges til at holde varmen under på sofaen, i selskab med en stak film...
Under alle omstændigheder er jeg meget tilfreds med resultatet.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...