torsdag den 7. juli 2011

Hindbær cupcakes

For et stykke tid siden ledte jeg rundt på nettet efter en let og lækkeropskrift på cupcakes med hindbær og marcipan og fandt på den måde Sarahs Kager og hendes opskrift på "Mini marcipancupcakes med den bedste hindbærfrosting".


Jeg har efterhånden bagt dem nogen gange, første gang fulgte jeg opskriften til punkt og prikke, men min frosting blev lidt tynd da jeg først vendte bærrene i (men de smagte godt), anden gang troede jeg (fejlagtigt) at jeg kunne fixe det ved at at putte frostingen lidt på køl inden jeg sprøjtede den på, hvilket resulterede i underlig fast (læs klumpet) frosting (men de smagte godt). Tredje gang puttede jeg bare bærrene i cupcakesne i stedet for, hvilket fungere helt fint ( og smager godt).



I går skulle jeg så bage dem for fjerde gang til min mors arbejdskolleger og jeg tænkte at jeg valgte den sikre metode med at putte bærrene i kagerne, men da jeg så skulle lave frostingen kig der en lille åbenbaring op for mig efter jeg havde tilsat smøret. Det hele så nemlig ud til at blive noget tyndt snask igen, men jeg blev dog ved men at piske og sørme om ikke det samlede sig og blev den lækreste og bedste frosting jeg har lavet indtil nu - tror godt jeg tør prøve at putte bærrene i næste gang...



.....for der bliver helt sikkert en næste gang, for fik jeg sagt at de smager ret godt?

-Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...