lørdag den 11. februar 2012

Fastelavns kostumer, sådan næsten

I går var vi til fastelavnsfest i 0.a. Jeg er kommet til at melde mig ind i forældrerådet og har derfor været med til planlægningen, i den proces blev vi enige om at de voksne selvfølgelig også skulle være klædt ud og vi derfor ville uddele en præmie til bedst udklædte voksne. Derfor gik jeg selvfølgelig også ud fra at som det mindste ville forældrerådet (og deres mænd, vi er 6 kvinder!) komme udklædt. Men nej, sådan skulle det ikke være,lidt fladt synes jeg.
Nå men det var såmænd meget hyggeligt og ungerne hyggede sig meget og mange forældre havde faktisk klædt sig ud. Vinderne for bedst udklædte var to fædre klædt ud som ballerinaer!



Benjamin var klædt ud som klovn, jeg har selv syet kostumet, og han var faktisk rigtig sød i det! Men det er nok sidste år at jeg kan lokke ham til at være noget nuttet...



Jeg hoppede i denne kjole og skoene herunder, sammen med ankelsokker, cardigan og høj hestehale. Som Benjamin sagde så var jeg "en pige fra gamle dage!"



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Ibs sagde ...

Ligesom Peggy Sue! Helt genial udklædning :)

Sebastian sagde ...

Det er da godt nok charmerende! - Jeg sidder også selv og leder efter kostumer til min fætter, og det er på sider som: http://gag.dk/kostumer-46/

De har bare ikke helt samme charme som det du har der :P.

Flot stykke arbejde! :)

Janni sagde ...

Ja, jeg kan desværre ikke tage æren for denne kjole, det er en gammel en af slagsen, man har jo lov at være heldig at finde "guld" en gang imellem.

Sebastian: Held og lykke med kostume jagten, egentlig ville jeg gerne se din fætter i denne her :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...