fredag den 15. april 2011

Scrap messe i morgen

Skal på scrap-messe i morgen i Roskilde hallerne, sammen med en meget god veninde. Har vist ikke skrevet noget videre om denne hobby her på bloggen endnu. Den har dog også stået stille den sidste 11/2 måneds tid, ja altså scrapbookingen (men ok, bloggen står også ret stille). Jeg håber dog på noget fornyet inspiration i morgen og på at få nogle nye sager med hjem (som om jeg egentlig ikke har nok....)

Havde i går en grund til at kigge mine scrap-albums igennem (grunden kommer jeg måske med en anden dag) og forsøgte finde de sider jeg selv bedst syntes om, udfordringen lød på 2-3 layouts. Men det er godt nok svært. Valget stod til sidst  imellem disse seks:






Spørgsmålet er så nu om jeg valgte de rigtige...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...